De 25 de ani alături 
de antreprenorii curajoși

Misiunea noastră

Misiunea noastră este să susținem antreprenorii să obțină claritate decizională, să își seteze și să atingă obiectivele de business prin decizii financiare inteligente, bazate pe date. Facem acest lucru prin:
Educație financiară de la oameni trecuți prin business
Consultanță financiară axată pe creștere sustenabilă
Modelare de business pentru creștere accelerată
Soft de calcul și previziuni financiare pentru decizii de business inteligente
Instrumente de calcul și previziune financiară, cu formule validate de companii de succes

750+

companii
deservite

500+

milioane de euro CA a clienților

20+

angajați în
3 locații

250+

bugete de venituri și cheltuieli

100+

bugete pentru performanță companiei

Povestea Noastra

1998
Am pornit la drum în anul 1998 ca o afacere de apartament, pentru a oferi companiilor servicii de contabilitate, intermedieri de credite și înregistrări la Registrul Comerțului. Cu un calculator, o imprimantă și o conexiune dial-up am ajuns să creștem rapid un business de care România avea nevoie.
2006
În 2006 am început colaborarea cu un fond de invesții din SUA pentru acordarea asistenței necesare cu privire la achizitia diverselor companii/active atractive de pe piață din România, iar în 2007 aveam deja 10 angajați.
2021
Începând cu 2021 am început desprinderea compartimentului de analiză financiară ca o linie de business de sine stătătoare ce oferă educație financiară, consultanță 1 la 1 și pentru echipe de management, modelare de business, instrumente de calcul, și resurse pentru CEO, CFO și manageri.
1998
Am pornit la drum în anul 1998 ca o afacere de apartament, pentru a oferi companiilor servicii de contabilitate, intermedieri de credite și înregistrări la Registrul Comerțului. Cu un calculator, o imprimantă și o conexiune dial-up am ajuns să creștem rapid un business de care România avea nevoie.
2005
În 2005 am încheiat un ciclu de 4 ani în care am condus o companie producatoare de mezeluri aflate în prezent în top 300 companii din România.
2006
În 2006 am început colaborarea cu un fond de invesții din SUA pentru acordarea asistenței necesare cu privire la achizitia diverselor companii/active atractive de pe piață din România, iar în 2007 aveam deja 10 angajați.
2012
În 2012 am reinventat propriul business de contabilitate prin livrarea integrată a unor servicii de consultanță bazată pe analiza financiară și contabilitate managerială, sub numele de FirmaDeConta.
2021
Începând cu 2021 am început desprinderea compartimentului de analiză financiară ca o linie de business de sine stătătoare ce oferă educație financiară, consultanță 1 la 1 și pentru echipe de management, modelare de business, instrumente de calcul, și resurse pentru CEO, CFO și manageri.
2023
În 2023, vom lansa un soft de calcul și previziuni financiare pentru decizii de business inteligente.

Echipa CFO

Alin Vlad

Fondator, Antreprenor și Analist Financiar

“Cred cu tărie ca antreprenorii din România merită să fie capabili să își definească direcția și să ia decizii mai bune pentru afacerea lor. În acest fel, pot contribui la mai multă bunăstare pentru întreg ecosistemul economic: angajați, parteneri, stat, investitori și toți cei intereresați.

Ceea ce mă animă este momentul în care văd cum fața antreprenorilor cu care lucrez se luminează când descoperă acele pârghii decizionale de creștere, semn de “aha” și de hotărâre.”

Roxana Vlad

Auditor Financiar, Expert Contabil si Consultant Fiscal

Mihai Toma

COO, Analist Financiar Senior, acreditat Scaling-up Growth Institute

Adriana Iordache

CFA Level 1, 20+ ani experienta in analiza financiara

Giulia Lepus

Junior Consultant

Nadia Petrescu

Contabil Senior, 15+ ani experienta

Petronela Cardon

Expert Contabil Stagiar, 5 ani experienta

Toma Cristina

Marketing Manager

Andrei Fejes

IT Manager

Valorile Companiei

Simti ca afacerea ta stagneaza?

Cautăm întotdeauna metode de a simplifică datele financiare și conceptele complexe în mesaje ușor de înțeles de către clienți.
Punem pasiune în tot ce facem
Rafinăm concepte complexe de analiză financiară pentru a le putea expune clienților într-un mod simplu și usor de înțeles și aplicat.
Ne concentrăm mereu pe rezultate
Susținem antreprenorii să își scaleze business-ul, luând decizii bazate pe date financiare care influențează parghiile de creștere ale companiei.
Învățăm și educăm continuu
Învațăm de la cei mai buni specialiști și susținem cursuri pentru antreprenorii care vor să ia decizii financiare din ce în ce mai bune.
Secțiunea 5:
Simulatorul de impact a deciziilor de business – 4 leviere
Impactul modificarii pretului si al volumului in profit
Impactul modificarii consturilor de productie si al costurilor fixe in profit
Creeaza un scenariu de dublare a profitului
Q&A
Aceasta sectiune este cea mai indragita de antreprenori. Aici vei afla care este impactul in profit a deciziilor pe care le iei pentru cresterea viitoare. Vei fi surprins sa vezi ca o crestere incrementala, combinata a 2-3 factori cum ar fi: pretul, volumul, costurile bunurilor sau a serviciilor vandute sau a costurilor fixe, genereaza un plus semnificativ de profitabilitate. Vei incepe sa definesti parametrii tabloului de board si vei genera un plan realist, care sa te duca in anul urmator catre dublarea profitului actual.
Secțiunea 4:
Cum măsori puterea sistemului de business?
Pragul de rentabilitate (punctul mort) și intervalul de siguranță
Cât timp muncești să acoperi costurile și cât timp muncești să faci profit
Harta senzitivității vânzărilor, marjei și a costurilor
În această secțiune afli unde este nivelul de vânzări de la care afacerea nu mai pierde bani și începe să aducă profit, în funcție de costurile fixe pe care le generezi. Alin Vlad va prezenta un caz general, iar tu vei avea propriul model pe care poți face interpretări și lua decizii.
Cele 3 hărți de senzitivitate abordează:
  • Zona de vânzări prin variația volumului și a prețului. Aici vei putea afla pragul de rentabilitate și nivelul de profit dintr-o privire, atunci când vrei să modifici acești parametri.
  • Zona de marja brută prin variația cifrei de afaceri și modificarea procentului de marjă brută. Aici vei putea afla nivelul pragului de rentabilitate și cel de profitabilitate, în funcție de modificarea celor doi parametri, în condițiile în care ceilalți indicatori rămân constanți
  • Zona de cheltuieli prin variația costurilor fixe și a celor variabile. Cu această hartă vei putea afla imediat care este pragul până la care poți modifica nivelul costurilor directe sau a costurilor fixe, pentru a rămâne profitabil, în condițiile păstrării cifrei de afaceri constante.
Secțiunea 3:
Instrumentele de setare a profitabilității
Adaos vs Discount
Impactul Discounturilor VS Volum
Impactul Creșterii de Preț vs. Volum
Este o secțiune practică de lucru, în aplicația pusă la dispoziție. Alin VLAD va prezenta conceptele cheie, iar tu vei replica pe datele tale și vei căpăta noi persective de acțiune în sensul creșterii afacerii, a marjei brute și a profitabilității.
Vei afla:
  • Cum câștigi timp pentru clienții relevanți și cum controlezi frica scăderii vânzărilor atunci cand crești prețurile.
  • Cât trebuie să vinzi în plus, lună de lună, când decizi să angajezi un nou contabil.
  • Cum gândești pragul de vânzări minime pentru un nou vânzător adus în echipă.
  • Cât trebuie să vinzi în plus atunci când acorzi discounturi, ca să ai același profit brut.
  • Cum să îți structurezi oferta de preț în funcție de ținta de productivitate a muncii.
Secțiunea 2:
Cum faci profit?
Afacerea ca sistem – perspectiva financiară
Componentele sistemului
Valoarea adaugată – indicatorul cheie în afacere
QA
Secțiunea 2 prezintă afacerea ca un mecanism independent (avion) pe care antreprenorul este chemat să îl constuiască pe bucăți: aripi și flapsuri, motoare, fuselaj, cabina de bord, alimentarea cu combustibil etc. o analogie între structurile și funcțiile afacerii și reflectarea lor în financiar pentru o înțelegere mai ușoară de către persoanele non-financiare. Afacerea va fi desfășurată/dezmembrată în părți componente și vom recadra principalii indicatori de profitabilitate și modul în care îi analizăm. În tot acest timp, tu vei urmări în aplicația pusă la dispoziție modul în care cifrele tale sunt așezate pe acest framework și poți pune întrebări concrete. Auzi peste tot despre valoare adaugată, dar acum poți vedea efectiv câtă valoare adaugată generează afacerea ta și de ce este acesta, indicatorul “ascuns” cel mai important din afacere
Secțiunea 1:
Deschidere curs
Stadiile de dezvoltare ale afacerilor
Radarul decizional pentru creșterea afacerilor – profitabilitate

În deschidere, Alin VLAD va discuta cu antreprenorii prezenți despre stadiile de dezvoltare ale afacerilor.
Care sunt pălăriile pe care le poarta un Business Owner?
Cum privesti din perspectiva unui investitor afacerea și ce anume vrei să primești de la business?