Știi cu adevărat cât valorează afacerea ta?

Te simți nesigur cu privire la valoarea afacerii tale? Vrei să te asiguri că obții cea mai bună ofertă în orice tranzacție?

Descoperă valoarea reală a companiei tale si maximizează atractivitatea pentru investitori.

Ne contactezi
Completezi formularul și începe procesul de evaluare.
Analizăm detaliat
Echipa noastră efectuează o analiză completă a afacerii tale și a pieței relevante.
Oferim raport și strategii
Primești un raport detaliat și împreună discutăm strategiile de creștere și de maximizare a valorii afacerii.

Ce facem mai exact?

Oferim asistență financiară, fiscală și juridică – în vederea vânzării
efective, inclusiv prezența la negocieri, precum și:
Investment Teaser, cu scopul prezentării succinte a obiectivului de investiții pentru potențialii cumpărători.
Raportul de evaluare, cu toate detaliile financiare și tehnice necesare.

Prezentarea companiei tale în contextul economiei din România și a sectorului în care activează. Ulterior, abordarea a trei metode de evaluare: a multiplului de EBITDA, a fluxului de numerar actualizat și cea a metodei de înlocuire a partenerului cu 50%.

Evaluarea este efectuată prin:

Prezentarea companiei tale în contextul economiei din România și a sectorului în care activează. Ulterior, abordarea a trei metode de evaluare: a multiplului de EBITDA, a fluxului de numerar actualizat și cea a metodei de înlocuire a partenerului cu 50%.

Multiplul EBITDA este un multiplu de piață care poate să difere în funcție de industrie, specificul companiei sau de poziția geografică în care își desfășoară activitatea. Multiplul EBITDA este estimat prin două modalități:
Estimarea valorii economice a companiei, utilizând un mix între profitul înainte de impozitare și capitalul propriu pe ultimii trei ani. Aceasta este utilizată când există un blocaj decizional în cadrul companiei, iar unul dintre asociați este dispus să-și vândă partea sa.

Avantaje

Claritate
Înțelegi valoarea reală și potențialul afacerii tale.
Putere în negocieri
Deții informații concrete și negociezi cu încredere
Creștere Sustenabilă
Identifici modalitățile prin care poți crește valoarea afacerii tale.
Decizii informate
Beneficiezi de date esențiale pentru deciziile strategice, de la fuziuni și achiziții, la compensarea angajaților

Timeline

Semnam un NDA
ca să ai garanția confidențialității și ne trimiți datele pe ultimii 3 ani
Prelucrăm și validăm
datele împreună cu tine și echipa de contabilitate
Prezentăm raportul
de evaluare și pregătim teaser-ul de vânzare
Trimitem
livrabilele întâlnirii
Te asistăm
în intâlnirea cu potențialii investitori

Stabilește o întâlnire!

Programează o discuție cu specialiștii noștri!

Despre companie

Cu peste 10 ani de experiență în consultanță și analiză de afaceri, echipa noastră reprezintă un partener de încredere pentru afacerea ta.

Ajutăm în mod constant companiile să își transforme viziunea în realitate.

Alin Vlad
Head of Financial Advisors
Toma Mihai
Analist Financiar – Expert contabil stagiar
Adriana Iordache
Analist Financiar – acreditat CFA Level 1

Testimoniale

Navighează-ți afacerea spre succes!

Conectează viziunea personală cu obiectivele afacerii și construiește-ti viitorul așa cum îl dorești!
Secțiunea 5:
Simulatorul de impact a deciziilor de business – 4 leviere
Impactul modificarii pretului si al volumului in profit
Impactul modificarii consturilor de productie si al costurilor fixe in profit
Creeaza un scenariu de dublare a profitului
Q&A
Aceasta sectiune este cea mai indragita de antreprenori. Aici vei afla care este impactul in profit a deciziilor pe care le iei pentru cresterea viitoare. Vei fi surprins sa vezi ca o crestere incrementala, combinata a 2-3 factori cum ar fi: pretul, volumul, costurile bunurilor sau a serviciilor vandute sau a costurilor fixe, genereaza un plus semnificativ de profitabilitate. Vei incepe sa definesti parametrii tabloului de board si vei genera un plan realist, care sa te duca in anul urmator catre dublarea profitului actual.
Secțiunea 4:
Cum măsori puterea sistemului de business?
Pragul de rentabilitate (punctul mort) și intervalul de siguranță
Cât timp muncești să acoperi costurile și cât timp muncești să faci profit
Harta senzitivității vânzărilor, marjei și a costurilor
În această secțiune afli unde este nivelul de vânzări de la care afacerea nu mai pierde bani și începe să aducă profit, în funcție de costurile fixe pe care le generezi. Alin Vlad va prezenta un caz general, iar tu vei avea propriul model pe care poți face interpretări și lua decizii.
Cele 3 hărți de senzitivitate abordează:
  • Zona de vânzări prin variația volumului și a prețului. Aici vei putea afla pragul de rentabilitate și nivelul de profit dintr-o privire, atunci când vrei să modifici acești parametri.
  • Zona de marja brută prin variația cifrei de afaceri și modificarea procentului de marjă brută. Aici vei putea afla nivelul pragului de rentabilitate și cel de profitabilitate, în funcție de modificarea celor doi parametri, în condițiile în care ceilalți indicatori rămân constanți
  • Zona de cheltuieli prin variația costurilor fixe și a celor variabile. Cu această hartă vei putea afla imediat care este pragul până la care poți modifica nivelul costurilor directe sau a costurilor fixe, pentru a rămâne profitabil, în condițiile păstrării cifrei de afaceri constante.
Secțiunea 3:
Instrumentele de setare a profitabilității
Adaos vs Discount
Impactul Discounturilor VS Volum
Impactul Creșterii de Preț vs. Volum
Este o secțiune practică de lucru, în aplicația pusă la dispoziție. Alin VLAD va prezenta conceptele cheie, iar tu vei replica pe datele tale și vei căpăta noi persective de acțiune în sensul creșterii afacerii, a marjei brute și a profitabilității.
Vei afla:
  • Cum câștigi timp pentru clienții relevanți și cum controlezi frica scăderii vânzărilor atunci cand crești prețurile.
  • Cât trebuie să vinzi în plus, lună de lună, când decizi să angajezi un nou contabil.
  • Cum gândești pragul de vânzări minime pentru un nou vânzător adus în echipă.
  • Cât trebuie să vinzi în plus atunci când acorzi discounturi, ca să ai același profit brut.
  • Cum să îți structurezi oferta de preț în funcție de ținta de productivitate a muncii.
Secțiunea 2:
Cum faci profit?
Afacerea ca sistem – perspectiva financiară
Componentele sistemului
Valoarea adaugată – indicatorul cheie în afacere
QA
Secțiunea 2 prezintă afacerea ca un mecanism independent (avion) pe care antreprenorul este chemat să îl constuiască pe bucăți: aripi și flapsuri, motoare, fuselaj, cabina de bord, alimentarea cu combustibil etc. o analogie între structurile și funcțiile afacerii și reflectarea lor în financiar pentru o înțelegere mai ușoară de către persoanele non-financiare. Afacerea va fi desfășurată/dezmembrată în părți componente și vom recadra principalii indicatori de profitabilitate și modul în care îi analizăm. În tot acest timp, tu vei urmări în aplicația pusă la dispoziție modul în care cifrele tale sunt așezate pe acest framework și poți pune întrebări concrete. Auzi peste tot despre valoare adaugată, dar acum poți vedea efectiv câtă valoare adaugată generează afacerea ta și de ce este acesta, indicatorul “ascuns” cel mai important din afacere
Secțiunea 1:
Deschidere curs
Stadiile de dezvoltare ale afacerilor
Radarul decizional pentru creșterea afacerilor – profitabilitate

În deschidere, Alin VLAD va discuta cu antreprenorii prezenți despre stadiile de dezvoltare ale afacerilor.
Care sunt pălăriile pe care le poarta un Business Owner?
Cum privesti din perspectiva unui investitor afacerea și ce anume vrei să primești de la business?