Servicii CFO

750+

companii
deservite

500+

milioane de euro CA a clienților

20+

angajați în
3 locații

250+

bugete de venituri și cheltuieli

100+

bugete pentru performanță companiei
Simți că afacerea ta navighează fără o hartă clară? Te întrebi cum să aliniezi viziunea personală cu succesul afacerii?

Conectează viziunea personală cu obiectivele afacerii și construiește-ti viitorul așa cum îl dorești!

Simți că afacerea ta nu își atinge potențialul? Pierzi oportunități pentru că îți lipsește o direcție clară?

Analizează provocările, identifică oportunităție și condu afacerea spre success!

Te simți nesigur cu privire la valoarea afacerii tale? Vrei să te asiguri că obții cea mai bună ofertă în orice tranzacție?

Descoperă valoarea reală a companiei tale si maximizează atractivitatea pentru investitori.

Ești în ceață când vine vorba de previziunile financiare? Te întrebi cum să echilibrezi veniturile cu cheltuielile și cum să menții un flux de numerar pozitiv?

Anticipează, planifică și monitorizează finanțele afacerii tale pentru o creștere sustenabilă.

Testimoniale

Pilotează-ți afacerea ca un profesionist și obține rezultate!

Ai acum oportunitatea să înveți cum poți optimiza resursele, identifica deciziile potrivite și asigura stabilitatea afacerii tale.

Pilotează-ți afacerea ca un profesionist și obține rezultate!

Termenii și rapoartele financiare par a fi rachete de trimis în spațiu și te simți intimidat sau nesigur când trebuie să iei decizii pe baza lor.

Newsletterul CFO

Fii mereu la curent cu cele mai noi informații financiare. Abonează-te la newsletter-ul nostru astăzi și ia decizii mai informate pentru afacerea ta!

    Secțiunea 5:
    Simulatorul de impact a deciziilor de business – 4 leviere
    Impactul modificarii pretului si al volumului in profit
    Impactul modificarii consturilor de productie si al costurilor fixe in profit
    Creeaza un scenariu de dublare a profitului
    Q&A
    Aceasta sectiune este cea mai indragita de antreprenori. Aici vei afla care este impactul in profit a deciziilor pe care le iei pentru cresterea viitoare. Vei fi surprins sa vezi ca o crestere incrementala, combinata a 2-3 factori cum ar fi: pretul, volumul, costurile bunurilor sau a serviciilor vandute sau a costurilor fixe, genereaza un plus semnificativ de profitabilitate. Vei incepe sa definesti parametrii tabloului de board si vei genera un plan realist, care sa te duca in anul urmator catre dublarea profitului actual.
    Secțiunea 4:
    Cum măsori puterea sistemului de business?
    Pragul de rentabilitate (punctul mort) și intervalul de siguranță
    Cât timp muncești să acoperi costurile și cât timp muncești să faci profit
    Harta senzitivității vânzărilor, marjei și a costurilor
    În această secțiune afli unde este nivelul de vânzări de la care afacerea nu mai pierde bani și începe să aducă profit, în funcție de costurile fixe pe care le generezi. Alin Vlad va prezenta un caz general, iar tu vei avea propriul model pe care poți face interpretări și lua decizii.
    Cele 3 hărți de senzitivitate abordează:
    • Zona de vânzări prin variația volumului și a prețului. Aici vei putea afla pragul de rentabilitate și nivelul de profit dintr-o privire, atunci când vrei să modifici acești parametri.
    • Zona de marja brută prin variația cifrei de afaceri și modificarea procentului de marjă brută. Aici vei putea afla nivelul pragului de rentabilitate și cel de profitabilitate, în funcție de modificarea celor doi parametri, în condițiile în care ceilalți indicatori rămân constanți
    • Zona de cheltuieli prin variația costurilor fixe și a celor variabile. Cu această hartă vei putea afla imediat care este pragul până la care poți modifica nivelul costurilor directe sau a costurilor fixe, pentru a rămâne profitabil, în condițiile păstrării cifrei de afaceri constante.
    Secțiunea 3:
    Instrumentele de setare a profitabilității
    Adaos vs Discount
    Impactul Discounturilor VS Volum
    Impactul Creșterii de Preț vs. Volum
    Este o secțiune practică de lucru, în aplicația pusă la dispoziție. Alin VLAD va prezenta conceptele cheie, iar tu vei replica pe datele tale și vei căpăta noi persective de acțiune în sensul creșterii afacerii, a marjei brute și a profitabilității.
    Vei afla:
    • Cum câștigi timp pentru clienții relevanți și cum controlezi frica scăderii vânzărilor atunci cand crești prețurile.
    • Cât trebuie să vinzi în plus, lună de lună, când decizi să angajezi un nou contabil.
    • Cum gândești pragul de vânzări minime pentru un nou vânzător adus în echipă.
    • Cât trebuie să vinzi în plus atunci când acorzi discounturi, ca să ai același profit brut.
    • Cum să îți structurezi oferta de preț în funcție de ținta de productivitate a muncii.
    Secțiunea 2:
    Cum faci profit?
    Afacerea ca sistem – perspectiva financiară
    Componentele sistemului
    Valoarea adaugată – indicatorul cheie în afacere
    QA
    Secțiunea 2 prezintă afacerea ca un mecanism independent (avion) pe care antreprenorul este chemat să îl constuiască pe bucăți: aripi și flapsuri, motoare, fuselaj, cabina de bord, alimentarea cu combustibil etc. o analogie între structurile și funcțiile afacerii și reflectarea lor în financiar pentru o înțelegere mai ușoară de către persoanele non-financiare. Afacerea va fi desfășurată/dezmembrată în părți componente și vom recadra principalii indicatori de profitabilitate și modul în care îi analizăm. În tot acest timp, tu vei urmări în aplicația pusă la dispoziție modul în care cifrele tale sunt așezate pe acest framework și poți pune întrebări concrete. Auzi peste tot despre valoare adaugată, dar acum poți vedea efectiv câtă valoare adaugată generează afacerea ta și de ce este acesta, indicatorul “ascuns” cel mai important din afacere
    Secțiunea 1:
    Deschidere curs
    Stadiile de dezvoltare ale afacerilor
    Radarul decizional pentru creșterea afacerilor – profitabilitate

    În deschidere, Alin VLAD va discuta cu antreprenorii prezenți despre stadiile de dezvoltare ale afacerilor.
    Care sunt pălăriile pe care le poarta un Business Owner?
    Cum privesti din perspectiva unui investitor afacerea și ce anume vrei să primești de la business?